Salam Aidiladhaa Semuaa !




Haii semuaa ! :)
Selamatt Harii Raya Korbann yapp , Selamatt Berkorban jugaa . ^^
pagi tadi kan kan , aku baguss sangatt . Bangun awal .
Hihi , lekk luu .. Then aku pergi rumah mak sedare untuk breakfast !
Paihhtuu aku pergi Ketengah Jaya pulakk , pergi ambikk lembuuu ~ ^^
Lamee gilaa kot duk sana , dah laa wangii sewangi aku . Haiihh . -.-
Thenn , kita semua balikk rumah mak sedare aku yang besaa tuhh . -winkwink-
Aku pon bergurau lahh dengan lembu-lembu yang comel tuhh .
-lembu ade sekor jee yangg - Habiihh kasarr tangan aku , err -.-
Duk mainn perut lembuu , yummyy / yuckky !
Dahh letihh giloo , aku balik rumahku syurgaku sebentar untuk mandii , solatt andd
updatee blogg nihh . ^^
Baikkan sayaa , sayaa selalu ingat dekat blogg saya yangg ngetopp tahap entahh .
Ee! perasann wehh . :< -blogg saye huduhh ahh - nebems kan kan . :p





hihi , tengokk lembu semua !

Okayy dah . Letih sunggoh dop nawok sikett pom . Dop cayee sudos ahh .
Bencikk ahh awokk-awokk semua ! Sapaa atii . Hakktuii tubekk dos selengg ganuu ~
Awokk semua ehh , saye op gedikk ngatt . Ahu dokk . -winkwink- bunguks nyee saya!
Sayee opp wahi laa nunjukk , hihi . ^^ mun dekii care hape akuu . gi balikk wat susu adett . 
Wiihii  :D





Wehh wehh , comel taa comel taa ! ^^ hihikk ngadee nyee saya . :B
Kepada warga blogg sekalian , saya WaniBuwlat ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha .
Tolongg kirim salam dekat lembu-lembu awak yee . 
Kbaii , sayang awok semuaa  :)

1 Crush:

Post a Comment

Put a nice words :")