Sayangg Adik Gemokk .



Assalamualaikum dan Hello Heroes sekalian .

Hmm , tengok title dulu ye awak . ADIK GEMOK ?
Sape dia ? Sebahagian manusia tahu yang saya tidak mempunyai ADIK .
Saya anak bongsu yang tak MANJE okeey . Kenape aku cakap macam nak tulis karangan nih -.-
Okeey , Gemok laah kucing aku yang comell dan gemok sangat .Dia manje dengan aku sangat !
Kadang-kadang dia datang tidoe dengan aku . Aku rindu kau gemok . T.T
Hmm , korangg mesti nak tahu kenape aku rindu dia kan ? Kenape tibe-tibe pulak nak rindu .
GEMOK BIN IBU telah meninggalkan aku dan dunia . YA ALLAH kenape cepat sangat .
Umur dia tak sampai satu tahun , baru 7 bulan 17 hari . Dia lahir 21 januari , hari beranak kakak aku . Then dia pergi 8 disember , kenape tarikh ni ? Ni tarikh hari beranak aku T.T
Aku tak boleh buat ape jugak , nak menangis ? Itu bukannye boleh bawak gemok balik .
Tapi memang aku menangis pon , aku pergi dekat gemok aku usap kepale die . Walaupun badan dia dah keras , walaupun dah agak busuk . Aku tak rasa kotor lansungg . Aku usap dia sambil panggil name dia . Mate dia tebukak , aku cuba nak tutup dan aku rase ade air kat mate dia . T.T
Dia menangis kea ? Kau ingat kucing takde perasaan kea ? Kucing pon pandai merajuk tahu .

Lame tuh ayah aku balik , aku suruh ayah aku gali lobang nak tanam . Aku angkat gemok dengan kakak aku . Berat sangat , kesian dia wehh . Lepas gali lobang aku yang masukkan gemok dalam lobang . Lepas tutup je tanah tuh azan maghrib dilaungkan . Hmm , aku terus masuk rumah sebab tahan sedih .

Dan sekarang ni dah takde lagi gemok yang suke sibuk dekat atas katil kacau aku onlinee .
Takde gemok yang suke gigit ibu jari kaki orangg . Takde dah panggilan gemok . 
Sumpah aku raindu gemok gila ! T.T Baru beberape hari dia pergi , aku dah rindu sangat2 .

Hmm , ni adik beradik . Dieorang sebenarnye ade enam adik beradik , 2 kucing kampungg 4 bulu kombangg . Tak tahu kenape jadi cemtu . Hihi , rase bertuah pulak . Ibu dia kampungg jea ;3
Keyh , 2 kombang lagi tuh dah mati mase kecik lagi . Putih dengan hitam .Sekarangg gemok tinggalkan garfield pulak . Takpelah nak buat macammane kan . Dah takdir , aku tak boleh nak marahkan sape-sape . Hmm , semoge gemok sentiase tenangg . 
SAYA RINDU GEMOK BANYAK-BANYAK !
Kbyee Heroes , doakan gemok saya sentiase tenang . :")

0 Crush:

Post a Comment

Put a nice words :")