Thankyou Wisher .


Assalamualaikum dan Hello Heroes 

Hihi , 'Thankyou Wisher ' . Alahai , malu lah eden nak cerito . Okeey ,se se se malam hari beranak aku . Eww , tak malu lah cerito hari beranak sendiri . Macam no class jea , hahak . Aku cerito jugaak .

Nim kepade yang tak wish hari beranak aku memang akan diremovee . Tunggu mase jea , hahak ! Kejam weyh T.T Kdah aku tipu jea tuh , bem caye ngak . Hor lakor guh , ade hok dok kenal siap 'happy birthday dear ' HAHA . Mok cik ke kak cik gituu . Pelik-pelik guh ar sorang-sorang .


Meh nak kenalkan kepada wisher yang menyayat hati . :")



Okeey nim kakak aku yang buat post nim . Dalam family dia je yang wish lepas pukul 12 tuh . Yang lain tidoee , buat-buat tidoee -.- Eles , memang lhaa dia ingat hari beranak aku . Sobab hari beranak dia pon bulan disember jugak . Hohoi , tapee . Nanti dia nak bagi present . Aku yang mintak hikhok ^^
 Ulala , ade orang kam kam . Buat entry pasal hari beranak aku kat blog dia . Aww , terharu lol .Jum kita kenal-kenal dengan orang yang baikk tuh .   IMA , haddow . Bunn aku nim hok awal kali wish . Bulan sebelas agy . Berat nanam , tapii dap gok .Hehew , thankyou Bun . nim sayang bunn nim . Siap nyanyi lagu agy , mentang-mentang reti maen gitarrr . Bajet okmo bunn nim . Katok kam , satgi ajor nyet pulok . Meh tengok  bunn nyanyi >SINI<.
 Kak Ain  . Aww , kak ain banyok kali wish . Hehew , three kali dekat wall , phonee sayang and BLOG . Penyet cepat perkataan BLOG tuh . Ade blog melecunn dekat situ . Omell gilo . Jelouse titer . Kdah , thankyou kak :")  LYN . Okeey , nim BLOG dia . Penyett tahuu . Blog comel nim :) Yang terharu nyee , umi dia yang ingatkan kat dia hari beranak aku . Hoho , maseh umi omell . Hahak and thankyou lyn . :") 

Hmm , okeey lhaa . Letih sudee :) Kepada wisher lain pon Thankyou . Mek ya ombongg pon wish birthday saya lhaa . Alolo , ingatke dah ombongg tak mau tegur dah T.T
Keyh , thankyou Huda - Jihad - Shahada - gengg aku and gula hati :")
Kbyee Heroes semua . Aaayangg awak ahh 

0 Crush:

Post a Comment

Put a nice words :")