Redha :')

Assalamualaikum w.b.t
Bonjour guysss x) So how's your result dear PMR batch 97' ? Mesti gempakk semua kan ? Hehe congratulations to semua yang gempak kababoooooom! Yang LULUS semua tu pun , tahniah ye :") Sekurang kurangnya takda failed awok semua .





Alhamdulillah syukur result aku takda lah teruk sangat. Tapi still tak berpuas hati lah. Hm :/
My geografi ughhh -.- Ingatkan dapat A , dapat B jah. Sebab kerja kursus aku *memuaskan shj*
My geografi teacher , Puan Khalifah Rahayu binti Saripan. Ohh kenapa cikguuuuuu :'( How could you do this to me. Haha sentap ! Takpelah , aku dah buat yang terbaik. To my English teacher , Puan Mazlina :) Sorry teacher , i just got B in my english :( I had do the best , butttttt. oh my english so yarkkk wuahaha. To my , history teacher Puan Rusidah Mustaphy yang comel dan baik hati macam ibu dah die tu hmm Im So sorry , I just got C in Sejarah :'( Kerja kursus aku dah cemerlang , hm tu semua berkat cikgu bantu selama ni. Terima kasih sangat sangat !
 Ohh tadi jumpa My mom Puan Ardina , oh kenapa aku tak salam dengan die ni. Haihh -.- But i got A's In your subject mama. Awww :* You kata nak treat i , mananya mama. Hahaha perasan.Balik je dari sklh tadi, onlinee teruss. Chatting berpuluh orang -.- Tweeting lagi , handphone memang tak reti duk diam -.- Pastu kepala terus pening. Sebab kena air hujan maybe.Yelaaaa si mai tu ada payung , tengok je aku redah hujan. kan azlyn kan? -.- Haha*sedih mak*
And nowwwww , hm I WANNA TO STAY AT SMKPAKA. Mama dah bagi kelulusan stay harhar -.- Tapi kena check in Asrama. Hm don't want!!!!!! :( Tolong lah mamaaaaaaaaa. Saya taknok stay asrama dah T.T Hm , pewlishhhh. Help me , acano nieeeee. Macam mana lah aku nak pujuk mama ni . Abah okay jeee. Fikir fikir fikir fikir. Any suggestion please? :<
Taaaaaaapi kan , kalau stay.. Nak masuk lagi ke Kawad Kaki tu? Hm rindu jugak , tapi dah takde geng dah. Kak shahirah ariffin dah pindah. kak ann pun dah pindah. kak azah mesti busy nak SPM tahun depan. Hmm same with kak ajaa. Lol semua tinggal saya :'(
Eh Si Mai pindah lol. jauh dari kuuuuuuuuu. Oh noooooo haha -.- Nanti die cari awek baru . *shit* Menangis ku seorang diri. Lalalalala~ K jangan ah jangan jangan. ku lempang kau dengan bismillah kang. Jeng jeng jeng , Aini dah start plan nak Hang lagi haha. Ketua segala hang , hang tuah , hang burger , hang semua hang. Rasa macam nak gi pantai , tapi pantai timur sedang dilanda hujan wuuuu *sejuk* So nak hang mane ekh? Any suggestion? Wkaka.

Lahai , ape lagi eh nak cakap ni -.- Oh yeeee , esok pergi KL . Mohon ah mohon mama or abah tanya ''NAK APA?'' Haha gua nak bodek ni -.- Tolong lah , nak phone baruuuu. Phone skarang ni , Ya ALLAH -.- Mencabar tahap kesabaran aku betui ! Phone tu macam mintak kaki , penampor dan segala yang keras keras -.- Sentap hati mak nab betul.

*Ohh mari kita gossip bapak ni -.- bapak segala bapak haha. Shauqqq ops takleh sebut nama penuh haha. nanti dia famouse pulaaa. errr -.- Result die sama dengan aku. alhamdulillah , kalau tak mesti die berbangga dirinya riak serta takabbur hahaha. Takdelah banyak sangat dosa kau kan pak? Wink wink ^^ Ku doakan bapak supaya panjang umur dan cepat dapat awek. Update twitter macam lapar awek je :P  kahkah.

Okay now , i think i should stop writing here. Dh banyak amat sangat dh aku mengarut dalam entry nieee -.- *eh sukehati ah wei*  Okay lah , CONGRATULATIONS AGAIN TO ALL PMR BATCH 97'. We areeee awesomeee everr!! xx Hahaha. To PMR batch 98' yang last ambik PMR nieee tahun depan hehe GOODLUCK yawww. Semoga tak susah lah paper anda itu -.-

K goodnight dearr , double thanks reading awww muah :* Assalamualaikum :')



Mira and Fadhlin xx


Fyrah And Azlyn xx






0 Crush:

Post a Comment

Put a nice words :")