Like A Game

 
Langit langit aku sedang mendung , aku mohon kepadaNYA supaya cerahkan kembali langit langit ku. AMIN

Assalamualaikum w.b.t. Harini ni kali ke-2 aku buat entry. Entah kenapa pun tak tahu. Hm aku rasa kosong. Dah terlalu banyak kesedihan aku lalui sebelum ni , dan semuanya tak dihargai. Aku pasrah , aku letih. Aku rasa aku tak perlu nak bersedih lagi. Aku redha dengan takdir , aku nak buat orang bahagia. Tapi aku tak mampu dan aku sedar itu. Aku manusia biasa. Aku tak cukup sempurna. Aku terima semua apa yang dia nak kata. Mungkin dia betul semuanya. Mungkin aku yang salah semuanya. Takpelah , kalau dia rasa tersiksa , aku lepaskan kau dik. Aku nak tengok kau bahagia dengan yang lain. Aku tahu kau boleh tanpa aku. Insyallah aku pun akan buat benda yang sama. Aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki atas semua kesalahan aku selama ni. Cubit , tampar , marah kau mungkin sebelum ni. Aku buat sebab sayang kau jugak. Dah terlalu banyak amat sangat kenangan aku ngan kau. Aku sayang relay kita ni sampai mati weh. Aku takkan lupa insyallah. Aku tak tahu ape yang akan jadi pasni , aku harap semuanya yang terbaik lepas ni. Terutamanya untuk diri kau , aku harap lepasni hidup kau lebih baik , ada aku atau pun takde aku tak tahu. Mintak maaf ya kalau aku ni pentingkan diri aku. Tapi aku tak boleh lah selalu ada untuk layan kau tiaptiap hari syg :) Harap kau faham ya. Penat lah , si gilee A pun dah membongak tido errrr -.-  Takecare Bye :*

0 Crush:

Post a Comment

Put a nice words :")