Hehehe :')

:3
Hai Assalamualaikum w.b.t

"Dunia tak selalu cerah , kadang kita bahagia kadang kita sedih. Kadang kita berada di atas , kadang kita paling bawah. Semuanya dugaan dari NYA. Kita sebagai hambaNya haruslah tetap tabah dan redha dengan segala takdir."


Harini 13 disember , hehe dah 15 tahun 5 hari aku hidup di dunia ni. 'Alhamdulillah' . 15 tahun 5 hari juga pemergian kucing kesayangan yang pergi pada 8 disember 2011. Rindu dia sangat sangat amat :') Terima kasih banyakbanyak kepada kawan keluarga yang ucap hari lahir aku. Semoga ALLAH S.W.T memberkati awak semua. Lol tapi satu aku sentap ni ngan celcom , masa birthday aku tu aku ada kat Thailand , then tak dapat pun free call ke hape. Dapat mesej form celcom gambar 'Happy Birthday' Blabla. Eiiii shait betul hm :'(

Ehem ehem , pengumuman ! 19 disember ni result aku *PMR* akan diserahkan. Omaigod omaigod omaigod :O Matilah matilah. Hmm berapa lah result aku tu. Yang penting jangan sorang pun tanya , pewlishhhh :/  Tapi ramai orang cakap gred tahun ni turun 50% Eh? Suka ke tak eh. Donnow sebab tak tahu betul ke idok.
Bm 65-A . Bi 60-A . Sains 58-A . Math 60-A . Agama islam 65-A . Geo 60-A . KH 63-A . Sejarah 55-A
Time dah habis exam , aku ada check paper geografi , tak sangka pulak betul banyak. Wkwkwk -.- Mintak mintak betul lah yang kawan aku check tu. Aku dapat mark seventy up . Harap A's :(  Okay now ada problm -.- Aku nok gi ngan siapa ni sch ambil result nanti . Mama , abah , along semua confirm keje. Kalau boleh xnak die ikut. All i need masa tu is Friends , only friends. Takut result hancor jahhh . Hrrr -.-

Goodluck ambil result semua calon PMR 2012.  Jangan lupa kongsi sama boboi , eh? Sama gua. Hihi Nak lepas rindu kat geng nanti ambil result. Yeay!!! :'D
Okay daa thanks reading , iloveyou muah :*



By the way , jangan lupa malam ni Malaysia VS Thailand. Hihi handsomenya Wan zack :p *melting* wkwkwk. Support Harimau malaya always xxxxx :')

0 Crush:

Post a Comment

Put a nice words :")